Gratis levering vanaf €50

FAQ

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?

Constateer je een defect of beschadiging aan je artikel(en)? Neem dan contact op met de klantenservice via cmc.pmaoutletstore@boostgroup.nl.  

Natuurlijk heb je bij Brands4less altijd de wettelijke garantierechten. Op bijna alle artikelen heb je zelfs twee jaar garantie, volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je bij een artikel een defect of beschadiging constateert, dan bieden we je zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het artikel of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Vanwege de beperkte beschikbaarheid van artikelen, kan het voorkomen dat een artikel niet langer op voorraad is. Je defecte artikel kan dan niet vervangen worden door een nieuwe. In dit geval zullen wij het volledige aankoopbedrag en eventuele bezorgkosten terugstorten.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ben je niet tevreden met onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: cmc.pmaoutletstore@boostgroup.nl of via dit contactformulier

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Op alle artikelen geldt een zichtzending van 14 kalenderdagen. Je kunt het artikel dan binnen deze 14 dagen, compleet in de originele verpakking, aan ons retourneren, samen met de pakbon. Ben je niet tevreden met een vervangartikel of constateer je een defect of beschadiging? Neem dan contact op met de klantenservice via e-mail cmc.pmaoutletstore@boostgroup.nl 

Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor vragen over de ontvangst van je bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres: cmc.pmaoutletstore@boostgroup.nl of via dit contactformulier. Het kan tot 1 week duren totdat het artikel wordt geleverd.

Wie kan er bestellen bij Brands4less?

De webshop van Brands4less is enkel toegankelijk voor de leden van PMA.

Waar kan ik mijn gegevens zoals mijn adres wijzigen?

Je persoonlijke gegevens kun je op de website van Brands4less wijzigen. 

Als ik met iDeal betaal, staat er als begunstigde 'Boost Loyalty BV' in plaats van ’Brands4less’.

Dit klopt. Op het bankafschrift staat dan ook 'Boost Loyalty BV' inzake 'Brands4less' vermeld.

Kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Brands4less hanteert een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Binnen deze termijn ben je gerechtigd de artikelen op eigen kosten te retourneren, met uitzondering van entreekaarten en vouchers, deze kun je niet retourneren. Lees hier meer over onze retourprocedure.

Wat kan ik bij Brands4less verkrijgen?

Brands4less biedt het hele jaar door diverse artikelen van A-merken aan die je kunt bestellen met kortingen tot wel 70%.

Voor diverse artikelen geldt OP=OP. Wanneer een artikel niet meer op voorraad is, zal het automatisch verwijderd worden uit onze webshop. Je kunt het artikel dan niet meer bestellen en er ook geen aanspraak meer op maken.

Kan ik een ander afleveradres kiezen dan het factuuradres?

 Ja, het is mogelijk om een ander afleveradres te kiezen. Bij de stap ‘afrekenen’ kun je ervoor kiezen om bij de ‘verzendinformatie’ een ander afleveradres te kiezen. Zet het vinkje uit bij ‘Mijn Verzendinformatie is hetzelfde als mijn Factuurinformatie’ en vul het gewenste afleveradres in.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn standaard € 3,95 voor bestellingen onder de € 50,00. Bestel je voor meer dan € 50,00, dan betaal je geen bezorgkosten.

Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn account?

In het kader van de nieuwe AVG wetgeving hebben wij ervoor gekozen alle bestaande registraties te verwijderen. Je kunt vanaf nu bestellen zonder je te registreren.