Gratis levering vanaf €50

Garantie

Ben je niet tevreden met een vervangartikel of constateer je een defect of beschadiging aan het artikel? Neem dan contact op met de klantenservice via het e-mailadres cmc.pmaplus@boostgroup.nl

Natuurlijk heb je bij Brands4less altijd de wettelijke garantierechten. Op bijna alle artikelen heb je zelfs twee jaar garantie, volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je bij een artikel een defect of beschadiging constateert, dan bieden we je zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het artikel of terugbetaling van het aankoopbedrag.

De verzenddatum van het initiële artikel geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. Bewaar altijd de originele levernota die bij je bestelling wordt meegeleverd. Deze dient als garantiebewijs.

Brands4less zal in overleg met de leverancier bepalen of het defecte artikel gerepareerd of vervangen wordt. Indien het artikel niet vervangen kan worden, zal het aankoopbedrag en eventuele bezorgkosten worden teruggestort. Het artikel dat in aanmerking komt voor garantie dien je zelf te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van Brands4less. Wij verzoeken je om het te repareren of te vervangen artikel te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.

Brands4less klantenservice

Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice via e-mail cmc.pmaplus@boostgroup.nl of via het contactformulier.